torsdag 5 maj 2011

Shääna (:

Tänkte ha outfits för ryttare och häst i dressyr men det funkade typ inte och en massa skit :((
Men jag tänkte fixa det i morgon om jag hinner (;
Men att i dag så regnade de i morse och det va inte trevligt.. så jag åkte med pappa till skolan.
Vi hade engelska prov i dag och det gick skit bra!! :D 
Efter skolan så tränade jag, Hulda och Fanny lite på WHA. Jag var på jogg humör och det kändes som om jag kunde jogga hur långt som helst men dom andra ville inte så jag joggade bara 1300 meter kanske :( 
Men att sen for jag hem och så duchade jag av mej lite snabbt, bytte om och lagade middag, köttfärssås och spaghetti. Det blev helt ok. 
Sen for jag och mamma till stallet och först red mamma David ner till ängen/ridbanan och red där en kvart kanske och sen skrittade jag ut en bit (: Det va väl trevligt, men på hemvägen fick vi veta mindre trevliga saker, men jag vet inte om jag får skriva det här så jag gör det inte. :)
Men att jag kom hem och försökte göra läxan men fattade ingenting :I men jag e inte bra på matte så att..hihi
sen lagade jag glass portioner, gott gott, nomnom, glass glass (((: tjock jag är 
hahahehehihihhohohöhöhehehhahehah, nej jag har inget mer att skriva om :P (a) 
men asså jo nu ska jag va lite seriös, ELLER INTE! 
Men nu ska jag sova jag är trött, somnar snart :')  HA DE FETT BRA :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar