söndag 24 april 2011

...För dig ska jag göra det tusen gånger om...

Hej alla fina människor elr va fan ska man skriva!
Men Idag har jag varit till kyrkan på familjegudstjänst.Det va ap tråkigt men sen gick vi till graven och då satt jag och fotta blommorna som var kvar på graven.. elr gravkupolen..
men sen så for jag hem för att jag inte fick tag på Antonia den korven!!
suck ja men jag satt vid datorn och hade det lite allmänt tråkigt. Men sen så sa mamma att jag måsta gå ut så då gick jag och fotta, jag skulle gå till ett minivattenfall men jag orkade inte så jag gick in i skogen ist (: då mötte jag mamma och sen gick jag med henne hem. Men när jag var på väg till skogen och gick på bilvägen så såg jag en orm och 4 ödlor. Äckligt värre!!
men när vi var på väg hem så kom Keijo med cyckel så skjutsade han hem mej och stiffe :D de va nice men fett läskigt för asså jo det gick så jävla långsamt och han körde typ i diket as många gånger!!  men vi kom fram och alla va hela (a)
Sen va jag ute en stund och sen stack vi ut och cyckla men vi cycklade kanske 100 meter så att de va inte långt..men jag cyklade på min minimala cykel som är för typ 5 åringar (a) den är f1 bra! <333
kommer bilder sen när jag kommer hem.
Senare så stack vi till lilla butiken och köpte cola för pant pengarna, 13,80 euro.
Jag hade bara korta skorts på mej och en huppari och sen kom det in två killar, ena va skit snygg.. och dom typ stirra på mej och sen när jag måsta gå förbi dom börja dom stirra as mycket på min röv, och börja prata en massa på finska för dom trodde väl att jag inte kunde..men ja det kan jag ju..piinsamt.
men att just åt vi middag och nu sitter jag här och har tråkigt..men laddar upp lite bilder från facebook (:


min header och mina header bilder :P till min blogg www.inamattsson.blogspot.com
btw så har jag veckans blogg på min blogg :D kika in och anmäl er!! :D
puss hade<3<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar