tisdag 5 april 2011

tillbaka efter dusch och jogging tur :D H

Hej!
kom just tillbaka från min härliga jogging tur!
Joggade runt östernäs-västernäs motsvarar ca. 3.5 km
andra jogging turen för säsongen och jag klarade de utan att stanna elr gå!
Satan vad jag e nöjd! :D :D :D
Men idag har jag varit till stallet och rycktat davidov och dante och emmi körde Simmen (:
Btw, så har simmen invigt våren = rulla i värsta möjliga lerpöl i hagen! mys och borsta av täcket och honom + grimman..ja han var helt grå/brun och full med lera, usch!
rycktade båda hästarna ca. en halv timme var så de va ingen lång rykt precis..men men så e de när man sku hinna med båda på en timme..^^

Men i morgon har jag matte prov och det är ju jätte kul med tanke på att vi har världens sämsta lärare i matte asså usch vad hon suger! hon säger typ att man ska fråga om man inte fattar och sen när man inte fattar och frågar så får hon ryck! Men jag får nog typ runt en 8 tippar jag på men jag har ju inte sätt provet så att jo..
men nu ska jag borsta håret och fläta de så att de inte blir roddigt och sen sova eftersom jag ska upp halv 7 och platta håret så att..men kommer antagligen sova dåligt igen :(     men hade beest♥ 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar