fredag 22 april 2011

Play Me var jätte duktigt idag!<3 Pappa körde Lucas!
Nu har jag börjat träna Play Me att jag ska få kontakt med henne! Gick inte så bra i början så hon försökte dra tyglarna ur händerna på mig men efter en stund så slutade hon med de!
Sen skulle jag trava lite, gick bra i början efter som hon trava med ganska lågt huvud, men sen så satt hon upp huvudet så jag försökte få henne att sänka huvudet! Gick väl så där.

Sen så travade pappa med Lucas så jag skulle ha henne å skritta en bitt innan hon fick trava, sen så fattade jag galopp eller hon kan bara vänster galopp så de va inte så mkt att välja mellan!

När jag kom tillbaka så var hon svätig! Hon har inte så bra kondition!

Å kammen borde föla snart! :D<3

Imorgon så ska jag prova att rida ut själv på Play me<3 Hoppas de går bra! Men jag vet ju hur jag ska göra om hon blir pigg/ stressad/ het! Då tar jag bara lite i höger tygel så skatar hon av!


Men de ska nå gå priima (=<3





Finaste heesten<3


Pöss å kram Alva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar