tisdag 26 april 2011

Ridit Masa! :)

Hej!
idag har jag ridit masa :))) det va skit kul, haha som alltid!
Först så red jag på väldigt lös tygel och han var lite speedo men sen så fick jag honom samlad. Sen jobbade jag honom ganska länge i traven så att han fick jobba och han va trött efteråt! Haha men han har ju inte världens bästa kondition heller!! haha
men sen så skrittade jag honom och jobbade med sitsen, det va rätt kul!:D
Sen cyklade jag hem och åt middag och nu sitter jag här..
jusst nu laddar jag ner lightroom (: ett bildredigerings prg som jag ska testa eftersom min dator inte kan ha photoshop D: venne vrf det e helt ryck
haha
jag har alltid ryck..hiihihihihihhih
Men nästa vecka så ska jag och alva och folk till sverige :D de blir nice :))))
haha men kanske lägger upp bilder och outfits senare om jag orkar!
puss&hade Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar