måndag 25 april 2011

Heej alla igen

Hej alla människor igen :D
nu ska jag börja blogga som vanligt igen! bra va (a)
Haha men som sagt jag får tillbaka mitt 3G nät idag så att e priima! ;D
Men idag steg jag upp tio före 6 = jag håller på att somna! Men jag måsta ju eftersom båten gick kvart över 8 och vi måsta va i hamnen en timme före! suck..men att jo nu sitter jag på galaxy och känner mej ytterst social, haha pappas dator är min räddning!
Men snartså ska jag väl äta nått och köpa godis och nått nytt smink eller något, Vet inte riktigt!
Men klockan fyra ska jag till stallet för det kommer en ny tjej och ska rida Simmen eftersom emmi vill ha medryttare på honom! vilket jag inte tycker om eftersom det betyder att jag har tre dagar i veckan mindre i stallet :( men jag kan ju vara hos Masa
Sen kanske jag ska rida Davidov gullet haha david gulle = Davigull♥ naaeew
jag och mina i hopsatta namn, hihi!
Jag blir skit glad om jag får rida Davidov eftersom han e så jäkla fin nu elr ja han börjar bli,iaf en bit på vägen! Det enda "stora" saken jag skulle vilja att han ändrar på är att han skulle sänka huvudet! 
Men vi ska testa att ha gummisnodd på honom så men det e först när han får skor.
Men nu ska jag göra något lite mer socialt så  HADE FETT BRA! ♥♥♥

VECKANS BLOGG PÅ ---> WWW.INAMATTSSON.BLOGSPOT.COM ANMÄL ER!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar