lördag 23 april 2011

Hoppas ni har det bättre än mej..

Ja, idag var ju farfars begravning och usch vad jag lipade! Men nu mår jag bättre..
Han hade en vit kista med vita och röda rosor fastbundna :'/ den var jätte fin. kommer bilder sen när jag får bilder av Tero.
men idag ha jag inte gjort så mke..ja efter begravningen alltså.
Har varit på datorn och chillat. Kom just in från en 2h promenad! det var jätte skönt! :)
just nu fettar jag mej på godis och cola♥  Fick just as mycket lusst att skritta ut på en lång promenad med Simmen, gullet! Men det går ju inte eftersom jag e i finland..fan...
alva har ju stått för uppdateringen nu så jag hoppas att hon har skrivit lika intressant som jag gör..elr? puss alva..
haha nej men asså jag har ju inte haft tillgång till en dator :( eftersom pappa tog med sig 3G stickan som är det enda internet som funkar till min dator..känns ju bra. 
men lägger upp lite bilder från facebook nu eftersom jag e på pappas dator..hade (:

förlåtomdetärenupprepadbild:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar